Livrare – CasaFrosa.Ro

CasaFrosa livreaza in orice localitate din Romania.

Expedierea comenzilor dumneavoastra se realizeaza prin intermediul celor mai cunoscute firme de curierat din Romania: CARGUS si DPD. 


Livrare națională

  • Taxa de transport:
    • GRATUIT (pentru comenzi a caror valoare este de minim 199 RON)
    • 25 RON (pentru comenzi cu o valoare mai mica de 199 RON, prin Cargus) 
    • 25 RON (pentru comenzi cu o valoare mai mica de 199 RON, prin DPD). 

Taxa pentru livrările prin curier rapid DPD sau Cargus este valabilă catre orice localitate din Romania.
Taxa este unica indiferent de greutatea coletului.  

Comenzile cu o valoare mai mare de 6000 RON beneficiaza de transport GRATUIT.

  • Durata livrarii
    • 24-48h oriunde in Romania pentru comenzile care contin numai produse cu disponibilitatea ”in stoc”

Obs: Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare. Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 15.00, Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul zilei de Luni. 


 

Care sunt termenele de livrare? 

Termele de livrare sunt intre 24-48 de ore lucratoare pentru livrarea nationala la produsele pe stoc, iar la cele in stoc furnizor poate dura pana la 14 zile, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii, blocaje, etc), sau datorita modului de organizare si logistica ale firmelor de curierat cu care colaboram sau a furnizorilor.

Comenzile care contin produse cu statusul ”in stoc furnizor” vor fi livrate in 14 zile de la plasarea acestora, in functie de reintrarea in stoc a produselor respective. Termenul de livrare depinde de furnizor sau producator.

In situatia in care colaboratorii nostri ne vor anunta ca exista posibilitatea intarzierii livrarilor, noi vom comunica acest lucru prin intermediul site-ului, ori telefonic sau prin email. 

Termenele de livrare pentru transportul internațional sunt diferite, in funcție de țara de destinație. Detalii complete găsiți aici.


Pot sa aleg firma de curierat care sa livreze comanda mea?

Da, acest lucru este posibil.

Pentru comenzi ulterioare de pe contul dumneavoastra, firma de curierat pe care ati ales-o va ramane selectata by default, dar puteti alege oricand alta optiune. 


Cum procedam pentru a obtine informatii legate de coletul expediat?

Este simplu.

Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid Cargus, la numerele de telefon 0219330 (Bucuresti) si 0219282 (Provincie), comunicandu-le numarul si data AWB-ului din email sau la numarul de telefon 0219336 pentru firma Fan Courier.

De asemenea puteti contacta direct curierul, sunand la numarul de telefon primit in SMS-ul pe care firma Cargus/DPD il trimite la numarul de telefon trecut in comanda.

In momentul in care ati primti AWB-ul, comanda plasata nu mai poate fi anulata, deoarece coletul a intrat deja in posesia firmei Cargus/DPD.

Documentele legale (factura) va sunt predate/trimise in format fizic odata cu comanda in cazul in care ati solicitat acest lucru. Acestea vor fi trimise automat si pe email, odata cu mesajul de confirmare a comenzii. Va rugam sa verificati si sa sesizati in scris lipsa oricarui document in momentul primirii coletului. 

De asemenea, firma de curierat este obligata sa va intocmeasca o chitanta cu suma de achitat (suma de pe factura) in cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ati primit chitanta, va rugam sa o solicitati de la curierul care face livrarea. 

In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit. 

Comanda trebuie sa ajunga in ambalaj de carton sau plic alb de plastic cu insemnele Cargus/DPD si niciodata in saci de culoare neagra sau altfel de ambalaje. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat sau ud refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit acestei situatii. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede pentru a lua la cunostinta si a rezolva aceasta situatie.

Coșul meu
Conecetază-te acum

Nu ai cont încă?

Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Prin navigarea pe acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.
Start typing to see products you are looking for.
Magazin
0 items Coș
Contul meu
Deschide chatul
1
Salutare,
Cu ce te putem ajuta? Scrie-ne chiar acum, un reprezentat Casa Frosa iti va raspunde in scurt timp!